Synergia jest kluczem do sukcesu wielu terapii, bo połączenie zabiegów daje wielokrotnie lepszy efekt niż wykonywanie ich osobno. Tak jest też w tym wypadku. Radio frekwencja mikroigłowa to jednoczesne działanie znanych wcześniej zabiegów – radio frekwencji (RF) i mikronakłuwania. Zabiegi z użyciem frakcyjnych fal radiowych są idealnym rozwiązaniem przy zabiegach: likwidacji zmarszczek, blizn i rozstępów, wyrównanie powierzchni i kolorytu skóry oraz poprawy jej napięcia poprzez punktową ablację i koagulację oraz objętościowe podniesienie temperatury tkanek skóry.

Fale radiowe frakcyjne oddziałując energią prądu RF pozwalają wykonywać zabiegi skuteczne i bezpieczne, niezależnie od karnacji skóry, opalenizny, pory roku.

Efekty RF mikroigłowej można podzielić na te od razu widoczne i te, które uaktywniają się z czasem. Bezpośrednio po zabiegu następuje obkurczanie się włókien kolagenowych, przez co skóra staje się bardziej napięta. Jednak to co najważniejsze, dzieje się przez kilka kolejnych tygodni (do 3 miesięcy) po zabiegu. Następuje wówczas stymulacja powstawania nowego kolagenu, skręcania się i zagęszczania jego włókien oraz budowania między nimi nowych wiązań. Skóra staje się przez to jędrniejsza i sprężysta. Dzięki odbudowie kolagenu wypełniają się drobne zmarszczki twarzy, szyi i dekoltu. Ta metoda daje dobre efekty przy zmniejszaniu rozstępów i zmiejszaniu blizn.

Efekt RF mikroigłowej jest w pełni widoczny około trzech miesięcy po zabiegu. Aby uzyskać długotrwały efekt liftingu, zalecane jest wykonanie 2-3 zabiegów w miesięcznych odstępach

Metoda frakcyjnych fal radiowych jest:

• Efektywna – powoduje minimalne uszkodzenie naskórka przy maksymalnej stymulacji procesów regeneracji skóry
  • Uniwersalna – pozwala dopasować poziom inwazyjności do poszczególnych obszarów zabiegu np. intensywna ablacja w miejscu występowania blizn, umiarkowana ablacja w okolicach skroni i bruzdy nosowej, koagulacja delikatnej skóry pod oczami.
  • Kompleksowa – wyrównanie powierzchni i kolorytu skóry, redukcja zmarszczek, blizn i rozstępów, regeneracja kolagenu krótki okres rekonwalescencji – już po 12 godzinach można nałożyć makijaż.
  • Bezpieczna – może być wykonywana niezależnie od koloru i karnacji skóry (opalenizna nie jest przeciwwskazaniem), nie ma ryzyka oparzeń i powstania przebarwień.

Przeciwwskazania do zabiegu:

• ciąża
  • okres karmienia piersią
  • alergie
  • cukrzyca
  • miejscowe stany zapalne (infekcje wirusowe, grzybicze i bakteryjne)
  • skóra źle tolerująca iniekcje
  • przyjmowanie preparatów przeciwzakrzepowych i aspiryny
  • choroby krwi (anemia, małopłytkowość)
  • choroby ogólnoustrojowe (metaboliczne, nowotwory)
  • skłonność do bliznowacenia i keloidów
  • terapia Roaccutanem lub jego odpowiednikami