Metody walki z niechcianą tkanką są praktycznie bezbolesne, nieinwazyjne i przynoszą stosunkowo szybkie efekty – niekiedy widoczne już po paru zabiegach.

Efekt redukcji tkanki tłuszczowej pojawia się jednak stopniowo i narasta po każdym zabiegu.

Połączenie terapii w sposób uzupełniający się nawzajem pod względem działania, pozwala doskonale wyszczuplić i wymodelować sylwetkę w czasie kilku do kilkunastu tygodni.

Endermologia to ekskluzywna technologia do mechanicznej stymulacji komórek. Jest w 100% naturalną metodą redukującą tkankę tłuszczową.

Zabieg endermologii ma szereg zastosowań w dziedzinie estetyki ciała. Rezultatem zabiegów jest poprawa jakości tkanki, samopoczucia, przeciwdziałanie oznakom starzenia oraz zlokalizowanej tkanki tłuszczowej

Karboksyterapia

Karboksyterapia to rewolucyjna metoda pozwalająca osiągnąć niezwykłe rezultaty terapeutyczne, dzięki wstrzyknięciu czystego CO2. Szerokie spektrum działania gazu pozwala na mnogość zastosowań leczniczych. Przy pomocy urządzenia Criss poprzez niewielką igłę czysty CO2 wstrzykiwany jest w tkanki podskórne, gdzie bez problemu przenika do tkanek okolicznych m.in. mięśni i tkanki tłuszczowej. CO2 wywołuje silne rozszerzenie drobnych naczyń krwionośnych oraz powstawanie nowych kapilar przez co zwiększa przepływ krwi w tkance tłuszczowej i mięśniowej.

Przeciwwskazania do zabiegów:

hemofilia,